Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1719
Назва: | Самореалізація особистості в освітньому просторі |
Інші назви: | Self-actualization in the osvіtnomu prostorі |
Автори: | Ватковська, Марина Григорівна Vatkovska, Maryna Grygorivna |
Ключові слова: | самореалізація особистості особистість індивідуальність освіта посткласична освіта освітній простір парадигма освіти суспільство освіти самість самоактуалізація картина світу self-realisation of the person the person individuality formation a postclassical education educational space paradigm of education society of education egoism self-actualisation world picture |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ватковська М. Г. Самореалізація особистості в освітньому просторі : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Марина Григорівна Ватковська; наук. кер. Б. В. Братаніч; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2010. – 20 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена одній із актуальних проблем філософії освіти – дослідженню процесів самореалізації особистості в освітньому просторі. У роботі розкрито природу та механізми самореалізації особистості як унікальної цілісності, що виступає одночасно суб’єктом і власного творення, і трансформації соціального і освітнього середовища; визначено сутність, особливості, механізми самореалізації особистості у контексті становлення «суспільства освіти», встановлено парадигмальні філософсько-освітні засади зазначеного процесу, обґрунтовано сутність взаємодії соціальних та освітніх складових досліджуваного процесу, основу якої складає зростання значущості освітніх механізмів самореалізації у процесі формування «суспільства освіти» та ускладнення соціального змісту визначення смисложиттєвих пріоритетів особистості у контексті становлення проективно-моделюючих функцій освітньої сфери. The dissertation is devoted one of actual problems of philosophy of formation – to research of processes of self-realisation of the person in educational space. Given dissertation is the research which methodology modern philosophical theories define directions. The greatest value positions about personal measurement of life and existential problems of the person, character of human essence, a life as have spheres of self-actualisation of the individual. Research is the important step to creation of conceptual principles of designing of practical models of self-realisation of the person to teaching and educational process with use of heuristic potential of a postclassical philosophic-educational paradigm. The carried out research allows to specify and systematise practical directions of reforming of educational space in Ukraine, co-ordinating it humane characteristics with existing European and the world standards, first of all in the field of transition to developing methodology and technology of the organisation of educational process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1719 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vatkovska Maryna Grygorivna.aref.pdf | 170.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.