Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17137
Назва: | Створення швидких начерків у вивченні дисципліни «теорія та практика малюнку»: до організації самостійної роботи студентів за спеціальністю «Образотворче мистецтво» |
Автори: | Разінкіна, Ольга Миколаївна Разинкина, Ольга Николаевна Razinkina, Olha Mykolaivna |
Ключові слова: | теорія та практика малюнку образотворче мистецтво начерк людини |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Разінкіна О. М. Створення швидких начерків у вивченні дисципліни «теорія та практика малюнку»: до організації самостійної роботи студентів за спеціальністю «Образотворче мистецтво» / О. М. Разінкіна // // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 351-352. |
Короткий огляд (реферат): | Для самостійної роботи студентам 2 року навчання рекомендовано виконувати начерки людей. Це може бути статична чи у русі фігура або група людей. Спочатку потрібно відпрацювати навички роботи над простою формою. Багато рухів під час ходи, праці, занять спортом повторюються. Спостерігаючи і аналізуючи ці рухи, доцільно вести кілька начерків одночасно. На початку навчання важливо дотримуватися таких основних етапів, як композиційне розташування у форматі, визначення пропорцій. Якщо натура зберігає нерухомість, треба негайно перейти до уточнення наміченого, вносячи те, що при первинному спостереженні відразу визначилося як загальне і характерне, притаманне тільки їй. Чим точніше початок, тим простіше продовження. Швидкість виконання начерку не повинна означати поспішності. Незалежно від часу потрібно представити (сформулювати) у своїй уяві начерк немовби вже втіленим у певному матеріалі і прийомі. І після цього, чим впевненіше йде перо, олівець чи пензель, тим швидше і точніше вийде малюнок |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17137 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Razinkina.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.