Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2023-04-25T13:52:51Z-
dc.date.available2023-04-25T13:52:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Рефлексивне навчання з математики: рівень наукового розвитку, впровадження в практику освіти / Т. П. Коростиянець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Вип. №89. - 2022. - С.72-76.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17110-
dc.description.abstractВ статті розглядаються теоретичні та методичні підходи до розуміння рефлексивного навчання у математичній освіті. Формулюється визначення рефлексивного навчання. Включення рефлексивного навчання у процес математичної освіти бачиться автором як один із шляхів підвищення ефективності та якості математичної освіти. Враховуючи труднощі математичної освіти, методика рефлексивного навчання математики зробить процес вивчення математики більш усвідомленим. Поступово в учнів, студентів розвиватимуться здібності до самостійного вивчення математики та відповідальність за свою навчальну діяльність. The article examines theoretical and methodological approaches to understanding reflective learning in mathematics education. The definition of reflective learning is formulated. The author sees the inclusion of reflective learning in the process of mathematics education as one of the ways to improve the efficiency and quality of mathematics education. Considering the difficulties of mathematics education, the method of reflective teaching of mathematics will make the process of learning mathematics more conscious. Gradually, pupils and students will develop the ability to independently study mathematics and responsibility for their educational activities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгомановаuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectрефлексивне навчанняuk
dc.subjectметакогнітивні вмінняuk
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.subjectтруднощі щодо математикиuk
dc.subjectінтелектuk
dc.subjectматематичні задачіuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectreflective learninguk
dc.subjectmetacognitive skillsuk
dc.subjectintelligencemathematics teaching methodsuk
dc.subjectdifficulties in mathematicsuk
dc.subjectmathematical problems,uk
dc.titleРефлексивне навчання з математики: рівень наукового розвитку, впровадження в практику освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna.pdf439.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.