Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2023-04-25T13:52:36Z-
dc.date.available2023-04-25T13:52:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Планіметрія в шкільному курсі математики: Навчально-методичний посібник для організації самостійної роботи та дистанційного навчання за курсом "Методика навчання шкільного курсу математики" для здобувачів освітнього рівня "бакалавр". Спеціальність 014 середня освіта (Математика) / Т. П. Коростіянець. - Одеса: Університет Ушинського, 2023. - 155 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17108-
dc.description.abstractПланіметрія в шкільному курсі математики це навчально-методичний посібник з дисципліни "Методика навчання шкільного курсу математики" для здобувачів освітнього рівня "бакалавр". Спеціальність 014 середня освіта (Математика). Навчально-методичний посібник присвячений планіметрії як одній з основних математичних дисциплін шкільного курсу геометрії – найважливішому компоненту загальнолюдської культури: простір, що оточує нас і його сприйняття багато в чому сприяють становленню світогляду людини. В ньому описана методика вивчення планіметричного курсу шкільної математики, яка забезпечує підготовленість учнів до самоосвіти та подальшого безперервного навчання у різних наукових сферах, дає геометричний розвиток, завдяки якому формуються інтелектуальні здібності людини, забезпечується всебічний розвиток логічного, образного, наочно – ефективного мислення учнів. В роботі представлені основні розділи, що відображають заплановані предметні, особистісні та метапредметні результати, в процесі вивчення курсу планіметрії 7-9 класу. Кожна тема крім теоретичних основ методики навчання планіметрії містить конкретні розробки вивчення означень, теорем, розв`язання задач. Учням дається уявлення про аксіоматичну побудову курсу при визначенні аксіом як тверджень про властивості геометричних фігур, що приймаються як вихідні положення, на підставі яких доводяться подальші теореми і, взагалі, "будується вся геометрія".uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпланіметріяuk
dc.subjectгеометрія як навчальна дисциплінаuk
dc.subjectвивчення трикутниківuk
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.subjectвивчення трикутниківuk
dc.subjectгеометричні побудовиuk
dc.subjectподібності трикутниківuk
dc.subjectдекартові координати на площиніuk
dc.subjectгеометричні перетворенняuk
dc.subjectвивчення рухівuk
dc.subjectвивчення подібностіuk
dc.subjectвектори на площиніuk
dc.subjectвекторний методuk
dc.titleПланіметрія в шкільному курсі математики: Навчально-методичний посібник для організації самостійної роботи та дистанційного навчання за курсом "Методика навчання шкільного курсу математики" для здобувачів освітнього рівня "бакалавр". Спеціальність 014 середня освіта (Математика)uk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna 2023.pdf3.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.