Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17101
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дроздова, Катерина Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Drozdova, Kateryna Valeríí̈vna | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T12:17:22Z | - |
dc.date.available | 2023-04-25T12:17:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Дроздова К. В. Формування мотивів до занять фізичною культурою у сучасних школярів / К. В. Дроздова // Modern Issues of Physical Education, Sports, Tourism-Local History, and Physical Culture, and Recreation Work. Monograph. Scientific editors: Nataliia Khlus and Tadeusz Pokusa. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2023. - Р. 142-178. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17101 | - |
dc.description.abstract | Спорт виступає як середовище фізичної активності та специфічний виховний фактор, оскільки він є соціальною технологією з чітко організованою системою заздалегідь відомих правил і моделей поведінки. Фізична культура – середовище фізичної активності та специфічний виховний фактор, так як вона – соціальна технологія з чітко організованою системою заздалегідь відомих правил і моделей поведінки. А як соціальний інститут фізична культура формує певні «професійні статуси», в яких кожна людина, займаючись спортивною діяльністю, отримує своє місце з високим ступенем визначеності. Проаналізовано мотиваційні установки школярів, також виділені умови, що сприятимуть залученню молоді до систематичних занять фізичною культурою: раціоналізація вільного часу учнів; упровадження діяльності відповідних підрозділів та структур навчального закладу, які візьмуть на себе обов’язки організації фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів у вільний від навчання час; підвищення інтересу учнів за рахунок зміни направленості позанавчальної діяльності від спортивно-орієнтованої до рекреаційно-розважальної; підвищення авторитету викладачів шляхом зменшення їх авторитарного впливу; врахування мотивів, фізкультурних потреб та інтересів, індивідуальних та психологічних особливостей юнаків та дівчат при плануванні діяльності з фізичного виховання; створення умов для активного спілкування учнів у вільний час, що допоможе їм у засвоєнні соціальних норм і цінностей, знань, навичок і створить необхідні умови для їх соціалізації. У статті визначено визначити стратегії залучення учнів до систематичних занять фізичною культурою. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | The Academy of Applied Sciences Academy of Management and Administration in Opole | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | здоров’я молоді | uk |
dc.subject | фізична активність | uk |
dc.subject | фізкультурні потреби та інтереси | uk |
dc.subject | стратегії залучення учнів до фізичного виховання | uk |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk |
dc.subject | мотивація до занять спортом | uk |
dc.title | Формування мотивів до занять фізичною культурою у сучасних школярів | uk |
dc.title.alternative | Forming modern school students’ motives for physical education classes | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Drozdovа Kateryna Valeríí̈vna 2023.pdf | 8.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.