Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоєва, Евеліна Володимирівна-
dc.contributor.authorBoieva, Evelina Volodymyrivna-
dc.contributor.authorБужина, Ірина Вячеславівна-
dc.contributor.authorBuzhyna, Iryna Vyacheslavivna-
dc.contributor.authorІмерідзе, Максим Борисович-
dc.date.accessioned2023-04-25T11:04:32Z-
dc.date.available2023-04-25T11:04:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБоєва Е. В. Сучасний погляд на проблему готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності / Евеліна Володимирівна Боєва, Ірина В’ячеславівна Бужина, Максим Борисович Імерідзе // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців (Одеса, 24-25 травня 2019 р.). – C. 57-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17093-
dc.description.abstractМи розглядали всі компоненти структури готовності в єдності, взаємозв’язку і взаємозалежності. Оскільки загальною кінцевою метою навчання студентів у вищому навчальному закладі є професійна підготовка спеціалістів, то ставлення студентів до своєї майбутньої професії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectготовність майбутніх учителівuk
dc.subjectпедагогічна діяльність вчителяuk
dc.titleСучасний погляд на проблему готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boieva.pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.