Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17074
Назва: | Навчальний посібник до дисципліни «Вступ до спеціальності» |
Автори: | Білова, Наталія Костянтинівна Bilova, Nataliia Kostyantynivna |
Ключові слова: | музичне мистецтво музично-інструментальна підготовка майбутні учителі музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Білова Н. К., Навчальний посібник до дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) ОПП «Середня освіта (Музичне мистецтво)». - Одеса: Університет Ушинського, 2023. - 170 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кожен обирає свою майбутню спеціальність за власними смаками та вподобаннями. Опанування професією, зокрема педагогічною, є складним процесом, тому вимагає певного вступного пропедевтичного (ознайомлювального) курсу, щоб отримати загальні уявлення про майбутню педагогічну професію вчителя музичного мистецтва, мету, особливості, зміст і структуру професійної діяльності в контексті сучасних соціокультурних реалій, ознайомитися із системою професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти з метою адаптації здобувачів до навчання у закладі вищої освіти. Для подальшого успішного опанування обраною професією здобувачі повинні набути знань, навичок і умінь як у навчально-методичній, художньо-педагогічній, музично-просвітницькій, так і у мистецько-дослідницькій діяльності. Майбутній учитель музичного мистецтва повинен бути здатним до визначення і формулювання актуальних мистецько-педагогічних проблем, пошуку ефективних форм, методів і технологій їх вирішення в практиці, а також впровадження отриманих результатів у своїй практичній професійній діяльності. Метою вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності» є ознайомлення здобувачів з теоретичними засадами майбутньої спеціальності, її місцем у суспільстві та засобами її опанування. Завдання курсу: – формування комплексної системи знань та уявлень про процес і організацію особистісно-орієнтованого навчання; – знайомство з основними педагогічними методами і прийомами навчання, формами проведення занять; – формування позитивної установки щодо навчання; – розвиток професійної свідомості і орієнтації майбутніх фахівців; – набуття вмінь використовувати отримані знання у вирішенні освітніх та виховних завдань навчально-виховного процесу; – ознайомлення з основними принципами, етапами, провідними напрямками, проблемами розвитку майбутньої спеціальності; – розробка та формування професійних характеристик; – ознайомлення з основоположними принципами, формами самостійної роботи студентів, різновидами науково-дослідної роботи, методикою виконання наукових робіт, основними прийомами та методами наукових досліджень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17074 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музично – інструментальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilova.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.