Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагуляк, Петро Іванович-
dc.contributor.authorНагуляк, Петр Иванович-
dc.contributor.authorNahulyak, Petro Ivanovych-
dc.date.accessioned2023-04-12T11:39:21Z-
dc.date.available2023-04-12T11:39:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНагуляк П. І. Роль малювання голів класичної скульптури в академічній системі художньої освіти / П. І. Нагуляк // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 346.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17049-
dc.description.abstractНавчання академічному малюнку у системі художньої освіти України актуальне і сьогодні, тому особливий інтерес є до художніх академій минулого, де і починав вироблятися курс академічного малювання. В європейській художній освіті була створена послідовна система навчання малюнку. Метод навчання грунтувався головним чином на копіюванні зразків рисунку майстрів та античних гипсів. Спираючись на європейській досвід, вітчизняні художники-педагоги використовували власні методики щодо продуктивної підготовки фахівців з образотворчого мистецтва.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика"uk
dc.subjectмалювання голівuk
dc.subjectкласична скульптураuk
dc.subjectакадемічна система художньої освітиuk
dc.titleРоль малювання голів класичної скульптури в академічній системі художньої освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nahulyak.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.