Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17041
Title: | Категорія «Світогляд» у проекції фахової підготовки вчителя мистецьких дисциплін |
Authors: | Щолокова, О. П. |
Keywords: | підготовка вчителя мистецтва світогляд педагога-музиканта фахова підготовка майбутнього вчителя мистецько- педагогічне середовище |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Щолокова О. П. Категорія «Світогляд» у проекції фахової підготовки вчителя мистецьких дисциплін / О. П. Щолокова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 323-333. |
Abstract: | У фаховій підготовці майбутнього вчителя мистецьких дисциплін постійно виникає необхідність розгляду світоглядних позицій з точки зору педагогіки мистецтва, обґрунтування різних концепцій, теорій, систем мистецької освіти, визначення характерних рис у формуванні особистісних якостей та творчого потенціалу педагога. Звернення до цих питань набуває особливого значення у зв’язку з тим, що сучасний фахівець потребує визначення своєї власної професійної позиції, свого стилю художньо-педагогічної діяльності для подальшого її удосконалення протягом усього життєвого шляху, сповненого багатьма протиріччями, що вимагає аргументованих і компетентних рішень. Власна професійна позиція пов’язана з умінням знаходити й обґрунтовувати професійні проблеми, бачити їх значимість та співзвучність концептуальним позиціям педагогіки мистецтва. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17041 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shcholokova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.