Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17030Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Осадча, Тетяна Всеволодівна | - | 
| dc.contributor.author | Osadcha, Tetiana Vsevolodivna | - | 
| dc.contributor.author | Яворська, Ю. Г. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-04-11T11:27:35Z | - | 
| dc.date.available | 2023-04-11T11:27:35Z | - | 
| dc.date.issued | 2017 | - | 
| dc.identifier.citation | Осадча Т. В. Хоровий спів як засіб музичного виховання підлітків / Т. В. Осадча // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 318-319. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17030 | - | 
| dc.description.abstract | Становлення дорослої особистості відбувається у підлітковому віці. Особливості цього періоду життя підлітка пов'язані, в першу чергу, з фізіологічним дорослішанням, коли відбувається суттєва перебудова всього організму: часто спостерігається підвищена емоційна збудливість, нестриманість, часта зміна настроїв. Як свідчать дані досліджень вчених, особливістю розвитку в підлітковому віці є двояка полярність психіки: надмірна товариськість різко переходить в бажання усамітнитися. Незрозуміла сором'язливість переростає в нестримне бажання бути в центрі уваги, прагненням до самоствердження, пошуку власного місця в житті. Загальним в їх ідеалах є те що найчастіше вони пов'язані з прагненням до творчості. Головне завдання дорослих полягає в тому, щоб допомогти становленню особистості, не нав'язуючи свої пріоритети, в тому числі і музичні. Музичне мистецтво (як стверджують педагоги-дослідники) є дієвим засобом виховання молоді. Найбільш доступним видом музичної діяльності для дітей (особливо для підлітків) в школі є хоровий спів. Хорове виконавство несе широку освітню функцію, активізує психічну діяльність, виховує пам'ять, почуття, смак, артистичність, емоційність, розвиває творчі здібності завдяки залученню кожного виконавця в цікаву практичну діяльність. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика" | uk | 
| dc.subject | хоровий спів | uk | 
| dc.subject | музичне виховання | uk | 
| dc.subject | виховання підлітків | uk | 
| dc.subject | музична діяльність | uk | 
| dc.title | Хоровий спів як засіб музичного виховання підлітків | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Osadcha.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.