Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17021
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кьон, Наталя Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Koehn, Natalya Georgiivna | - |
dc.contributor.author | Ян Сяохан | - |
dc.contributor.author | Yang Xiaohang | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-11T10:25:07Z | - |
dc.date.available | 2023-04-11T10:25:07Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Кьон Н. Г. Втілення інноваційного доробку педагогічної науки у практику підготовки вчителя музичного мистецтва / Н. Г. Кьон, Ян Сяохан // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 307-309. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17021 | - |
dc.description.abstract | Досягнення цілісності та узгодженості цих різнорідних за психологічною основою форм інноваційно-творчої діяльності потребує цілеспрямованого вдосконалення дискурсивного мислення, творчої інтуїції, збагачення художньо-образних, асоціативних уявлень студентів, а звідси – й застосування широкого комплексу методів, які забезпечать удосконалення інноваційної компетентності та особистісних властивостей студентів, що закладають базу успішної інноваційно- педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики. У їх числі – методики інтерактивного, проблемно-пошукового характеру, розробка творчо- методичних проектів, включення студентів у спонтанно-театралізовані ігри, тренінги на вдосконалення навичок емоційно-вольової саморегуляції, самонавювання, самопідтримки, їх включення в систематичну концертно-просвітницьку діяльність. Застосування цих завдань дозволяє вдосконалювати у студентів здатність до креативно-інтелектуальної, науково-методичної діяльності, спроможність творчо експериментувати, переконливо презентувати свої здобутки, впроваджувати їх у виконавську та педагогічну практику. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | підготовка вчителя музичного мистецтва | uk |
dc.subject | світовий простір | uk |
dc.subject | музично-освітня система | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.title | Втілення інноваційного доробку педагогічної науки у практику підготовки вчителя музичного мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koehn Natalya Georgiivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.