Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17015
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кабур, Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Kabur, Liudmyla Mykolaivna | - |
dc.contributor.author | Кабур, Людмила Николаевна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-10T13:41:44Z | - |
dc.date.available | 2023-04-10T13:41:44Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Кабур Л. М. Професійна мобільність майбутнього вчителя музики / Л. М. Кабур // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 305-306. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17015 | - |
dc.description.abstract | Професійна мобільність вчителя музики розглядається з урахуванням структурної моделі діяльності педагога-музиканта. Структурна модель діяльності педагога-музиканта орієнтована на інтегративну сутність та складається з різних видів виконавської творчості: співу, інструментального виконання, диригування, акомпанементу, музично-просвітницької діяльності, які зі своїм змістом припускають гнучку варіативність, готовність до оперативного відбору та реалізації оптимальних способів розв’язання будь-яких педагогічних задач, спираючись на передові педагогічні наробки і гуманістичне світобачення. Це передбачає усвідомлене ставлення майбутнього вчителя музики до музичного мистецтва у всій його повноті та глибині, розуміння художньо – смислової побудови твору, достатній запас ерудиції, знань, сформованість художнього світогляду. Суміщеність спеціальностей виступає фактором прояву мобільності вчителя в умовах педагогічної діяльності. Тому формування та розвиток професійної мобільності у майбутніх вчителів музики є найважливішою метою, що забезпечить можливість майбутнього фахівця реалізувати себе у різних аспектах професійно-музичної діяльності | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | професійна мобільність | uk |
dc.subject | майбутній вчитель музики | uk |
dc.subject | діяльність педагога-музиканта | uk |
dc.title | Професійна мобільність майбутнього вчителя музики | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kabur.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.