Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17005
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яковлєва, Л. Ф. | - |
dc.contributor.author | Скворцова, Світлана Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Skvortsova, Svitlana Oleksiivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-10T09:01:59Z | - |
dc.date.available | 2023-04-10T09:01:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Яковлєва Л. Ф. Готовність дитини до школи як критерій успішності навчання математики в першому класі / Л. Ф. Яковлєва, С. О. Скворцова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 291-292. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17005 | - |
dc.description.abstract | Головною метою дошкільної освіти має бути створення готовності дитини до навчання у школі. У сучасній психолого-педагогічній літературі поняття готовність до школи розглядається з позицій взаємозв’язку «загальної» та «спеціальної» готовності (О. Запорожец, Л. Венгер, Л. Виготський, С. Козлова, М. Подд’яков, О. Усова, Р. Буре, Т. Куликова, Н. Виноградова). При цьому під загальною готовністю розуміється досягнення дитиною такого рівня фізіологічного, психічного, соціального, фізичного, розумового, мотиваційного, вольового, етичного і естетичного розвитку, який створює необхідну основу для активного входження у нові умови шкільного навчання і свідомого засвоєння навчального матеріалу. Під «спеціальною» готовністю розуміється наявність в дитини спеціальних знань, вмінь та навиків, що необхідні для засвоєння ряду навчальних предметів. | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | готовність дитини до навчання | uk |
dc.subject | успішність навчання | uk |
dc.title | Готовність дитини до школи як критерій успішності навчання математики в першому класі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yakovleva.pdf | 9.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.