Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1696
Назва: | Мультиплікаційні засоби як чинник емоційного розвитку молодших школярів |
Інші назви: | The means of animated cartoons as a factor of primary school pupils’ emotional development |
Автори: | Дишель, Катерина Анатоліївна Dyshel, Kateryna Anatoliyivna |
Ключові слова: | емоційна сфера особистості мультиплікаційні засоби емоціогенні чинники аудіальні візуальні емоційно-гностичні характеристики емоційна регуляція молодший шкільний вік emotional sphere of personality the means of animated cartoons emotiogenic factors audio function of emotions visual function of emotions emotional-gnostic function of emotions emotional regulation primary school age |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Дишель К. А. Мультиплікаційні засоби як чинник емоційного розвитку молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Катерина Анатоліївна Дишель; наук. кер. О. Я. Чебикін; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 194 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей мультиплікаційних засобів як чинника розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку. Теоретично обґрунтовано та емпірично доведено модель дослідження емоційного розвитку молодших школярів засобами мультиплікації, в якій описано систему впливу на рівні аудіальних, візуальних та емоційно-гностичних характеристик. Показано, що мультиплікаційні твори в своєму змісті реалізують численні емоціогенні чинники, такі як динамічні: швидкість, яскравість, перевтілення, спецефекти, та змістові: справедливість, драматизм, героїзм, фантастичність, чаклунство, магія, суперздібності та інші, які адекватно сприймаються, усвідомлюються та копіюються дітьми, посилюють пізнавальну активність та формують різні особливості їх емоційної сфери. Доведено, що провідними емоційними особливостями, що характеризують зміни емоційної сфери, виступають емпатія, саморегуляція, адекватність реагування, домінуючий емоційний стан, конгруентність. The dissertation is devoted to the study of psychological features of animated cartoons as a factor of primary school pupils’ emotional development. Theoretically grounded and empirically proved the model of research of primary school pupils’ emotional development with the help of the means of animated cartoons, in which there is described the system of influence on the level of audio, visual, emotional and gnostical characteristics. It is showed, that cartoons contain different emotional factors, to which we can refer dynamic factors, which are: speed, brightness, impersonation, special effects and factors, which are referred to the contents, which are: justice, dramatic effect, heroism, irreality, magic, super powers and other factors, which are perceived and copied by children, it gives opportunity to increase their cognitive activity and to form different peculiarities of emotional sphere. It is proved, that leading emotional peculiarities, which characterize changes in emotional sphere are empathy, self-regulation, the adequacy of reaction, the dominant emotional state, congruence. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1696 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДИШЕЛЬ КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА (1).pdf | 2.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.