Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16953| Title: | Психолого-педагогічні аспекти формування пізнавального інтересу учнів у позаурочній роботі з математики |
| Authors: | Акуленко, І. А. Василенко, І. О. |
| Keywords: | математична компетентність майбутній учитель математики пізнавальний інтерес учнів навчання математики |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Акуленко І. А. Психолого-педагогічні аспекти формування пізнавального інтересу учнів у позаурочній роботі з математики / І. А. Акуленко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 239-240. |
| Abstract: | Формування математичної компетентності учнів ґрунтоване, передусім, на вибірковій особистісній спрямованості, що звернена до математики і до процесу її вивчення. Така спрямованість у психології по трактована як пізнавальний інтерес. Майбутній учитель математики повинен бути обізнаним щодо психолого-педагогічних аспектів формування пізнавального інтересу в учнів основної школи, що зумовлюють особливості добору змісту, організаційних форм і засобів навчання як на уроках, так і в ПРМ. Окрім того важливо, щоб студенти набували відповідного досвіду з його формування в учнів ще під час навчання у ВНЗ (у різних формах практичної роботи). |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16953 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Akulenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.