Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16897
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Олефір, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Olefir, Olena Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Урум, Галина Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Urum, Galina Dmytrivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T14:21:46Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T14:21:46Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Олефір О. І. Інтегровані навчально-дослідні завдання як засіб реалізації компетентнісно зорієнтованої предметної підготовки майбутніх вчителів математики / О. І. Олефір, Г. Д. Урум // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 233-235. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16897 | - |
dc.description.abstract | Мета застосування навчально-дослідних завдань полягає у залученні студентів до науково- дослідної роботи, самостійне вивчення частини програмового матеріалу, систематизація, поглиблення, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань з навчального курсу, розвиток у студентів навичок самостійної роботи, формування готовності до самоосвіти, формування математичної компетентності як ключової. Розроблені набори завдань, які дозволяють реалізувати міжпредметні зв'язки математичного аналізу, шкільного курсу математики та методики навчання математики | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | навчально-дослідні завдання | uk |
dc.subject | підготовка учителів математики | uk |
dc.subject | майбутній вчитель математики | uk |
dc.subject | науково-дослідна робота | uk |
dc.title | Інтегровані навчально-дослідні завдання як засіб реалізації компетентнісно зорієнтованої предметної підготовки майбутніх вчителів математики | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Olefir Olena.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.