Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.contributor.authorРоманченко, М. Г.-
dc.date.accessioned2023-03-17T13:52:19Z-
dc.date.available2023-03-17T13:52:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІванова С. В. Використання ділових ігор у спеціальній методиці навчання математики / С. В. Іванова, М. Г. Романченко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 228-229uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16894-
dc.description.abstractУраховуючи специфіку навчання математики дітей з тяжкими порушеннями мовлення, пов'язану з постійною необхідністю проведення корекційно-розвиткової роботи, вважаємо, доцільним використання імітаційно-рольових ігор 2-х видів:Урок (або окремий етап уроку) математики у початковій школі для дітей з ТПМ»; «Методичний майстер-клас».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectділова граuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectметодичний майстер-класuk
dc.subjectімітаційно-рольова граuk
dc.subjectнавчання математики дітей з тяжкими порушеннями мовленняuk
dc.titleВикористання ділових ігор у спеціальній методиці навчання математикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.