Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16892
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бурда, М. І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T13:38:12Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T13:38:12Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Бурда М. І. Методичні вимоги до змісту математики в старшій школі / М. І. Бурда // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 222-223. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16892 | - |
dc.description.abstract | Важливим кроком у модернізації змісту шкільної освіти буде законодавче встановлення 12-річного терміну навчання. Істотний його результат – новий зміст, закріплений в державному стандарті освіти і конкретизований в навчальних програмах, засобах навчання. Математична підготовка забезпечується двовимірною моделлю диференціації навчання, основні поняття якої – курс математики (стандарту, профільний) і рівень вимог до математичної підготовки (початковий, середній, достатній, високий). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | модернізація шкільної освіти | uk |
dc.subject | математичні компетентності | uk |
dc.subject | засвоєння математичного матеріалу | uk |
dc.subject | математична підготовка | uk |
dc.title | Методичні вимоги до змісту математики в старшій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.