Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16846
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сугейко, Л. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T09:25:31Z | - |
dc.date.available | 2023-03-14T09:25:31Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Сугейко Л. Г. Каліграфічний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / Л. Г. Сугейко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 200-201. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16846 | - |
dc.description.abstract | Поняття «графічна навичка письма» включає каліграфічний компонент – уміння правильно, чітко, швидко і красиво зображати рукописні знаки на папері, і орфографічний – знання правил використання рукописних знаків і вміння застосовувати ці правила під час письма. Усе це формується поступово. Успіх у роботі учнів залежить значною мірою від підготовки вчителя до роботи, від його власного письма. Якщо він сам не порушуватиме правил письма, гігієнічних вимог до нього, буде взірцем для учнів, то почерк вчителя унаслідують і його вихованці. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | професійна підготовка вчителів | uk |
dc.subject | вчитель початкової освіти | uk |
dc.subject | навчання письма учнів початкової школи | uk |
dc.subject | графічні навички письма | uk |
dc.subject | каліграфія | uk |
dc.title | Каліграфічний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sugeiko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.