Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16837
Title: | Професійна підготовка вчителів: рефлексивний аспект дослідження |
Authors: | Палько, Т. В. |
Keywords: | реформування освіти професійна підготовка педагогів саморозвиток самореалізація |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Палько Т. В. Професійна підготовка вчителів: рефлексивний аспект дослідження / Т. В. Палько // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 187-188. |
Abstract: | Реформування системи освіти висуває нові вимоги до рівня професійної підготовки педагогів. Йдеться про забезпечення максимального розкриття потенціалу кожного фахівця, сприяння його саморозвитку, самовизначенню і самореалізації. На часі – становлення і розвиток педагога-професіонала, здатного активно, якісно й творчо працювати в умовах модернізації сучасної шкільної освіти. Фахівець досягає професіоналізму за умови вчасної та гнучкої адаптації до змін у професійній діяльності, володіння сформованою здатністю глибоко розуміти себе та оточуючих, прагнення до постійного професійно-особистісного самовдосконалення (Г. Балл, Є. Клімов та ін.). Гострота проблеми полягає в тому, що для досягнення цієї мети вчителеві необхідно мати розвинену рефлексію як інструмент самопізнання, аналізу власної свідомості та діяльності, усвідомлення того, як інші сприймають його особистість. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16837 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.