Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нагрибельна, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T10:59:27Z | - |
dc.date.available | 2023-03-13T10:59:27Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Нагрибельна І. А. Сучасні підходи до організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів / І. А. Нагрибельна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 182-183. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16830 | - |
dc.description.abstract | У процесі формування майбутнього фахівця протягом усього періоду навчання в університеті виняткове значення має самостійна робота студентів з вивчення будь-якої дисципліни навчального плану. Самостійна робота спрямована на опанування студентами нових знань, її правильна організація передбачає готовність до пошукової роботи, співвідноситься з творчими здібностями і формується в процесі активної інтелектуальної діяльності майбутніх учителів початкових класів. На думку А. Алексюка, самостійність у здобутті знань передбачає оволодіння складними вміннями і навичками бачити зміст та мету роботи, організовувати власну самоосвіту, вміння по-новому підходити до вирішуваних питань [9, с. 43]. Це спонукає педагогів шукати шляхи ефективної організації самостійної роботи студентів. У їхній діяльності окреслилися певні підходи, що забезпечують вироблення в студентів психологічної настанови на систематичне розширення й поглиблення власних знань, формують у майбутніх учителів початкових класів уміння орієнтуватися в інформаційних потоках. Відповідно до положень і вимог, висунутих у сучасних дидактичних та лінгводидактичних дослідженнях, в організації самостійної роботи ми визначили такі підходи як домінантні: особистісно зорієнтований;комунікативно-діяльнісний;компетент-нісний;дослідницький. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | організація самостійної роботи | uk |
dc.subject | майбутній фахівець початкової школи | uk |
dc.title | Сучасні підходи до організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nagribelna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.