Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарусинець, М. М.-
dc.date.accessioned2023-03-13T10:54:18Z-
dc.date.available2023-03-13T10:54:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМарусинець М. М. Основні віхи дослідження рефлексії в педагогічній науці / М. М. Марусинець // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 180-812.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16829-
dc.description.abstractУ педагогічних дослідженнях феномен «рефлексія» є об’єктом активної уваги вчених у кількох аспектах: як механізм усвідомлення педагогічної діяльності, як засіб посилення педагогічного впливу на виховання, як ресурс оволодіння педагогічною майстерністю, побудови педагогічної теорії. Цією проблематикою займалися чимало дослідників, вчених, педагогів. Основні віхи дослідження рефлексії у педагогічній науці у контексті її розвитку припадають на другу половину ХІХ – і початок ХХІ ст. На вагомості рефлексії для діяльності педагога з метою всебічного розуміння сутності людської природи, пошуку ефективних методів виховання і навчання указував свого часу К. Ушинський. Це яскраво втілено у фундаментальній праці педагога «Людина як предмет виховання – найголовніші риси людського організму щодо мистецтва виховання», яка відображає синтез філософських, психологічних педагогічних поглядів автора. У працях П. Блонського, С. Шацького зазначається, що саме рефлексія, забезпечуючи вихід людини з безпосереднього захоплення процесом життя для вироблення відповідального ставлення до нього, допомагає осмислити свою роль у перетворенні дійсності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectпедагогічна діяльність педагогаuk
dc.titleОсновні віхи дослідження рефлексії в педагогічній науціuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marusynets.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.