Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16811
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петінова, Оксана Борисівна | - |
dc.contributor.author | Petinova, Oksana Borysivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T07:28:02Z | - |
dc.date.available | 2023-03-13T07:28:02Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Петінова О. Б. Економічна освіта та виховання як стратегічні ресурси формування нової економічної людини в сучасному українському суспільстві. Сучасні тенденції у філософії освіти: європейські практики та національні перспективи: монографія / Г. Я. Врайт, Р. В. Губань, С. С. Єрмакова, І. А. Кадієвська та ін. Харків: Факт, 2020. С. 34–60. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16811 | - |
dc.description.abstract | Філософія здатна на конструктивний пошук інноваційних стратегій в освіті, має здатність врахувати при формулюванні даних стратегій специфіку становлення інформаційного суспільства, прийняти до уваги особливості впливу феномену глобалізації на суспільство і окремо взяту особистість, здійснювати продуктивний пошук основ міжкультурної комунікації та теоретично вирішувати інші нагальні проблеми сучасної освіти. Інноваційний характер освіти має стати важливим інструментом в підготовці економічної людини. Економічна освіта України відіграє вирішальну роль в соціалізації економічної людини та виступає стратегічним ресурсом її формування. Економічна людина в Україні – це продукт сучасного капіталістичного суспільства. Формування економічного мислення є соціальним замовленням. Проблеми економічної освіти невідривно пов'язані з людинознавством, усвідомленням ролі особистості в соціальних процесах та в економіці в цілому. Через соціальний інститут освіти відбувається трансляція, «накладання» загальнодержавної моделі економічної культури на окрему особистість; він виконує найважливішу місію – формує нове покоління нашої держави, нову економічну людину, – здатну до інновацій, загальнокультурну та високоморальну, адже розуміння людини не лише як засобу, але й мети економіки стає більш органічним для сучасних тенденцій економічної науки. Однією з головних базових компетенцій сучасної освіти, як загальної, так і професійної, є «навчання бути», тобто оволодіти здатністю існувати раціонально, морально, виживати усвідомлено й самостійно. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Факт | uk |
dc.subject | економічна освіта | uk |
dc.subject | економічне виховання | uk |
dc.subject | нова економічна людина | uk |
dc.subject | сучасне українське суспільство | uk |
dc.title | Економічна освіта та виховання як стратегічні ресурси формування нової економічної людини в сучасному українському суспільстві | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Econom osvita.pdf | 484.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.