Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16797
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марусинець, М. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-08T09:23:28Z | - |
dc.date.available | 2023-03-08T09:23:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Марусинець М. М. Основні віхи дослідження рефлексії в педагогічній науці / М. М. Марусинець // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 179-180. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16797 | - |
dc.description.abstract | Від’ємною особливістю системи освіти більшості європейських країн є вертикальна диверсифікація (багатогалузевість). Особливий вияв вона має на середньому і старшому рівнях середньої школи – паралельна структура різних типів шкіл, які пропонують різноманітні навчальні послуги. Зазначене не тільки забезпечує відповідність цих навчальних закладів культурним запитам громади, а й впливає на процес підготовки вчителів, яких готують у різних закладах освіти для різних типів шкіл. Модель підготовки вчителя ґрунтується на принципах, визначених Європейською Комісією з питань освіти. Вкажемо на них: вчитель повинен мати вищу освіту, тобто мати можливість продовжити навчання на вищому рівні для розвитку своїх педагогічних компетенцій і професійного розвитку; навчання упродовж усього життя – повинен вдосконалювати свої знання на місцевому, регіональному і національному рівнях; мобільність – право на виїзди до інших країн з метою підвищення свого професійного рівня; партнерство – навчальні заклади з підготовки вчителів мають тісно співпрацювати зі школами, з освітніми установами та різними організаціями. Крім того, вчителі повинні бути заохочені до наукових досліджень. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | майбутні учителі початкової освіти | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | неперервна педагогічна освіта | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової освіти в європейсько-законодавчому контексті | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Marusynets.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.