Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16796
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лобова, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Lobova, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-08T09:06:01Z | - |
dc.date.available | 2023-03-08T09:06:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Лобова О. В. Сучасні тенденції музично-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. В. Лобова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 178-179. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16796 | - |
dc.description.abstract | Важливим чинником музичного й загальнокультурного зростання молодших школярів у системі загальної музичної освіти є особистість учителя початкових класів, який має бути підготовленим до проведення навчальної і позаурочної музично-виховної роботи з учнями. Роль викладача музики влучно визначила Г. Падалка: для дітей він не просто коментатор певного музичного твору, він – лоцман в неосяжному океані музики, завдання якого охоплюють широку сферу питань музичного виховання. І виконати їх у змозі лише по-справжньому кваліфікований спеціаліст. Отже, музичне виховання дітей і підготовка вчителя – дві сторони цілісного та нерозривного процесу. Тож предметом наступної наукової розвідки є аналіз сучасних тенденцій і проблем музично- педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи у ВНЗ. В історії розвитку мистецької педагогіки було зроблено чимало спроб визначити й певним чином класифікувати якості викладача музичних дисциплін. Зокрема, вагомим внеском у цю справу є розроблена наприкінці 70-х років минулого століття викладачами Одеського педінституту професіограма вчителя музики початкових класів, що вмістила чотири блоки: знання; уміння та навички; здібності; емоції та почуття. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | музично-педагогічна підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.subject | молодші школяри | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.title | Сучасні тенденції музично-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lobova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.