Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16782| Title: | Мотиваційний аспект формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкової школи | 
| Authors: | Дика, Н. Д. | 
| Keywords: | інноваційна компетентність вчителя вчитель початкової школи компетентнісний підхід  | 
| Issue Date: | 2017 | 
| Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» | 
| Citation: | Дика Н. Д. Мотиваційний аспект формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / Н. Д. Дика // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 153-154. | 
| Abstract: | Державний стандарт базової початкової освіти ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів та зумовлює засвоєння змісту початкової загальної освіти в умовах активної взаємодії вчителя і учнів та сприйняття учня суб'єктом навчального процесу. Відповідно від сучасного вчителя початкової школи вимагається бути готовим до постійного включення учня в активну навчальну діяльність, що можна забезпечити шляхом використання на уроці інноваційних підходів до навчання. В процесі проведеного аналізу педагогічної практики студентів 4 курсу психолого- педагогічного факультету КДПУ було з'ясовано, що студенти практично не використовують інноваційні технології у своїй педагогічній діяльності, що засвідчує не сформованість у них готовності до інноваційної діяльності. Студенти-практиканти 1 курсу, що отримують ступінь вищої освіти «магістр» або навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст», вже маючи достатні знання в галузі інноваційних технологій в освіті, також обмежено використовують інноваційні підходи до навчання учнів початкової школи. А з огляду на модернізацію національної системи освіти та доволі часту перебудову навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів (останні в 2012 та 2016), майбутній вчитель повинен швидко реагувати на сучасні виклики та адаптуватися до нововведень через інноваційні педагогічні технології. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16782 | 
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.