Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, Н. П.-
dc.date.accessioned2023-03-03T19:53:46Z-
dc.date.available2023-03-03T19:53:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМарченко Н. П. «Дорослі» життєписи дитячих письменників і подвійна адресація видань для дітей у бібліотечній роботі з дорослим читачем / Н. П. Марченко // Бібліотека у сучасному інформаційному просторі: проблеми та перспективи (до 100-річчя бібліотеки Університету Ушинського) : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної бібліотечної конференції (17 листопада 2022 р., м. Одеса) / упоряд. О. П. Спасскова, І. В. Панченко, О. А. Максим. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2023. – С. 119-122.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16748-
dc.description.abstractВидання для дітей і юнацтва традиційно присутні в публічних і наукових бібліотеках педагогічних вишів. Але їхня подвійна адресація лише зрідка свідомо використовується бібліотечними працівниками у роботі з дорослим читачем. Так само залишається поза увагою величезний потенціал життєписів і напрацювання в різних сферах культури й не лише письменників, які пишуть для дітей. Натомість, книжка для дітей (навіть коли йдеться про книжку-картинку для малюків чи книжку-іграшку) такою ж мірою звернена до дорослого читача, як і до дитини. Починаючи з маркетингових міркувань (покупцем дитячої книжки зазвичай є дорослий і саме він найчастіше робить вибір) і закінчуючи глибиною символіки та «іночитання» (згадайте, як за радянського часу «дитячі» тексти давали змогу дорослим висловити заборонені думки вголос, наскільки складними та багатозначними в дорослому розумінні є кращі твори для дітей).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectлітература для дітей і юнацтваuk
dc.subjectпромоція дитячої книгиuk
dc.subjectбібліотечні форми і методи роботи з читачемuk
dc.title«Дорослі» життєписи дитячих письменників і подвійна адресація видань для дітей у бібліотечній роботі з дорослим читачемuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Бібліотека у сучасному інформаційному просторі: проблеми та перспективи (до 100-річчя бібліотеки Університету Ушинського) (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchenko.pdf2.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.