Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16701Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гордуз, Н. О. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-02-27T17:37:40Z | - |
| dc.date.available | 2023-02-27T17:37:40Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Гордуз Н. О. Готовність учителів до впровадження інтерактивного начання мололодших школярів / Н. О. Гордуз // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 148-150. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16701 | - |
| dc.description.abstract | Інтерактивне навчання – процес, у якому учень стає рівноправним суб’єктом навчальної взаємодії, а накопичення досвіду є основним джерелом процесу пізнання. В інтерактивному навчанні, порівняно із традиційним, активність педагога поступається місцем посиленій діяльності учнів. Відповідно до мети інтерактивного навчання учитель створює відповідне навчально- розвивальне середовище, що сприяє розвитку пізнавальної самостійності, креативності, ініціативності молодших школярів. У такому контекстному й компенсуючому навчанні педагог відмовляється від ролі своєрідного транслятора навчальної інформації, а організовує співпрацю, виконуючи різні дії: говорить, керує, моделює, пише, малює, переживає, осмислює, рефлексує, застосовує на практиці набуті знання. Особливістю застосування методів інтерактивного навчання на уроках полягає в їх ретельному плануванні, попередньому опрацюванні навчальних ситуацій, поступовому використанні методів інтерактивного навчання, відрефлексуваннісамого процесу і його результатів; врахуванні вікових особливостей учнів; специфіці роботи вчителя з методами (знання змісту методів та їх організаційної сторони, вміння заохочувати учнів до співпраці, створювати ситуації успіху для усіх суб’єктів навчальної діяльності). | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.subject | інтерактивне начання молодших школярів | uk |
| dc.subject | готовність до професійної діяльності | uk |
| dc.subject | інтерактивні методи | uk |
| dc.subject | початкова школа | uk |
| dc.title | Готовність учителів до впровадження інтерактивного начання мололодших школярів | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Gorduz.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.