Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16700
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варга, Леся Іванівна | - |
dc.contributor.author | Варга, Леся Ивановна | - |
dc.contributor.author | Varha, Lesia | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-27T17:25:14Z | - |
dc.date.available | 2023-02-27T17:25:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Варга Л. І. Компоненти формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій / Л. І. Варга // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 146-147. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16700 | - |
dc.description.abstract | У формуванні інтерактивно-діяльнісного компонента комунікативної культури звернулися до досвіду застосування інтерактивних методів організації проведення занять групою – ігор комплексного циклу, які були проведені нами і в ході занять навчальних дисциплін, і у тренінгу, і у факультативі наряду з кейс-ситуаціями. Завдяки ігровому характеру групової роботи полегшувався процес сприйняття ситуації учасниками, які спостерігали за грою, а це створювало можливості для детального аналізу ситуації. Незважаючи на умовність ігрової ситуації, учасники гри діяли реально, що вело до перебудови психолого-педагогічних характеристик особистості кожного з них. Гра для них стала засобом розвитку, підвищення рівня формування культури особистості, культури мовлення, спілкування. Розробляючи програму тренінгу «Комунікативна культура – умова успішної діяльності вчителя», ми ставили перед собою цілі: підвищити рівень інформованості студентів про особливості комунікативної культури вчителя з учнями, про залежність ефективності професійної діяльності від рівня комунікативної культури фахівця; сформувати готовність до встановлення педагогічної взаємодії і механізм співробітництва педагога й учнів, сформувати в них комунікативні уміння та навички; ознайомлення та оволодіння майбутніми педагогами прийомами ефективного спілкування через ігрові методи навчання та техніку активного слухання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | комунікативна культура | uk |
dc.subject | ігрова ситуація | uk |
dc.subject | майбутні учителі | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.subject | ділова гра | uk |
dc.title | Компоненти формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.