Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯновська, Лариса Григорівна-
dc.contributor.authorЯновская, Лариса Григорьевна-
dc.contributor.authorYanovska, Larysa Grygorivna-
dc.date.accessioned2023-02-27T11:42:02Z-
dc.date.available2023-02-27T11:42:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЯновська Л. Г. Підготовка майбутніх учителів історії до розвитку історичного мислення учнів на уроках історії / Л. Г. Яновська //uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16693-
dc.description.abstractВ умовах інформаційного суспільства зростає потік інформації і сучасним школярам дуже важко орієнтуватися та оцінювати історичні події. Тому однією із важливих проблем в навчанні історії є проблема формування активного, творчого мислення у школярів та розвитку історичного мислення. Наукове історичне мислення дає можливість учням правильно орієнтуватися у історичній дійсності, аналізувати історичні події, критично сприймати історичні факти. Проте, формування історичного мислення на уроках історії в учнів пов’язане з труднощами як теоретичного так і методичного плану. Сформувати історичне мислення в учнів зможе тільки підготовлений до такого виду діяльності вчитель історії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмайбутній учитель історіїuk
dc.subjectісторичное мислення учнівuk
dc.subjectурок історіїuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів історії до розвитку історичного мислення учнів на уроках історіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yanovska Larysa.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.