Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16693
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яновська, Лариса Григорівна | - |
dc.contributor.author | Яновская, Лариса Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Yanovska, Larysa Grygorivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-27T11:42:02Z | - |
dc.date.available | 2023-02-27T11:42:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Яновська Л. Г. Підготовка майбутніх учителів історії до розвитку історичного мислення учнів на уроках історії / Л. Г. Яновська // | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16693 | - |
dc.description.abstract | В умовах інформаційного суспільства зростає потік інформації і сучасним школярам дуже важко орієнтуватися та оцінювати історичні події. Тому однією із важливих проблем в навчанні історії є проблема формування активного, творчого мислення у школярів та розвитку історичного мислення. Наукове історичне мислення дає можливість учням правильно орієнтуватися у історичній дійсності, аналізувати історичні події, критично сприймати історичні факти. Проте, формування історичного мислення на уроках історії в учнів пов’язане з труднощами як теоретичного так і методичного плану. Сформувати історичне мислення в учнів зможе тільки підготовлений до такого виду діяльності вчитель історії. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | майбутній учитель історії | uk |
dc.subject | історичное мислення учнів | uk |
dc.subject | урок історії | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів історії до розвитку історичного мислення учнів на уроках історії | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yanovska Larysa.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.