Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯгоднікова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorYahodnikova, Viktoriia-
dc.date.accessioned2023-02-27T11:36:40Z-
dc.date.available2023-02-27T11:36:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЯгоднікова В. В. Модель системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи / В. В. Ягоднікова // // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 127-128.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16692-
dc.description.abstractТеоретичне дослідження проблеми інновацій у вихованні, аналіз досвіду створення і впровадження інновацій у виховний процес загальноосвітньої школи дали підстави побудувати модель системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи, яка розуміється як складна система, що відображає її основні структурні складові, визначається метою і концептуальними засадами, складається з методів, прийомів, способів вирішення проблеми, а також їх контролю та корекції. Цілісність моделі забезпечується сукупністю її підсистем та єдністю структурних компонентів. У структурі моделі системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи виділено цільову, концептуальну, організаційну, процесуальну та результативну підсистеми. Цільова підсистема репрезентує мету моделі – сформованість інноваційної спрямованості виховного процесу, визначається вона на основі соціального замовлення, з урахуванням особливостей регіону і школи, а також потреб суб’єктів виховання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectінноваційна спрямованістьuk
dc.subjectвиховний процесuk
dc.subjectзагальноосвітня школаuk
dc.titleМодель системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yahodnikova Viktoriia.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.