Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16692
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ягоднікова, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Yahodnikova, Viktoriia | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-27T11:36:40Z | - |
dc.date.available | 2023-02-27T11:36:40Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ягоднікова В. В. Модель системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи / В. В. Ягоднікова // // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 127-128. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16692 | - |
dc.description.abstract | Теоретичне дослідження проблеми інновацій у вихованні, аналіз досвіду створення і впровадження інновацій у виховний процес загальноосвітньої школи дали підстави побудувати модель системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи, яка розуміється як складна система, що відображає її основні структурні складові, визначається метою і концептуальними засадами, складається з методів, прийомів, способів вирішення проблеми, а також їх контролю та корекції. Цілісність моделі забезпечується сукупністю її підсистем та єдністю структурних компонентів. У структурі моделі системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи виділено цільову, концептуальну, організаційну, процесуальну та результативну підсистеми. Цільова підсистема репрезентує мету моделі – сформованість інноваційної спрямованості виховного процесу, визначається вона на основі соціального замовлення, з урахуванням особливостей регіону і школи, а також потреб суб’єктів виховання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | інноваційна спрямованість | uk |
dc.subject | виховний процес | uk |
dc.subject | загальноосвітня школа | uk |
dc.title | Модель системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yahodnikova Viktoriia.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.