Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧайка, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorЧайка, Елена Викторовна-
dc.contributor.authorChayka, Olena Victorivna-
dc.date.accessioned2023-02-23T09:48:30Z-
dc.date.available2023-02-23T09:48:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧайка О. В. Критеріальний підхід до визначення стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів / О. В. Чайка // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 121-122.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16679-
dc.description.abstractОдним із головних завдань сучасної педагогічної освіти є формування компетентного і конкурентоспроможного вчителя, без якого неможливо здійснювати модернізацію середньої освіти в школі третього тисячоліття. Діяльність учителя спрямована навчання й виховання підростаючого покоління, яке повинно бути не лише високоосвіченим і вихованим, але й вміти творчо мислити та самореалізовуватись. Значну роль у розвитку творчої особистості школярів відіграє позакласна діяльність учителів, зокрема вчителів-філологів. На жаль, підготовці майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів не надається належної уваги під час навчання в педагогічному виші. З метою діагностики стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів було використано критеріальний підхід.uk
dc.language.isotruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпідготовленість майбутніх учителівuk
dc.subjectпозакласної діяльність учнівuk
dc.subjectтворча діяльність учнівuk
dc.subjectкогнітивний компонентuk
dc.subjectмотиваційний компонентuk
dc.subjectкритеріальний підхідuk
dc.titleКритеріальний підхід до визначення стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chayka.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.