Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16679
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чайка, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Чайка, Елена Викторовна | - |
dc.contributor.author | Chayka, Olena Victorivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-23T09:48:30Z | - |
dc.date.available | 2023-02-23T09:48:30Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Чайка О. В. Критеріальний підхід до визначення стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів / О. В. Чайка // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 121-122. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16679 | - |
dc.description.abstract | Одним із головних завдань сучасної педагогічної освіти є формування компетентного і конкурентоспроможного вчителя, без якого неможливо здійснювати модернізацію середньої освіти в школі третього тисячоліття. Діяльність учителя спрямована навчання й виховання підростаючого покоління, яке повинно бути не лише високоосвіченим і вихованим, але й вміти творчо мислити та самореалізовуватись. Значну роль у розвитку творчої особистості школярів відіграє позакласна діяльність учителів, зокрема вчителів-філологів. На жаль, підготовці майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів не надається належної уваги під час навчання в педагогічному виші. З метою діагностики стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів було використано критеріальний підхід. | uk |
dc.language.iso | tr | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | підготовленість майбутніх учителів | uk |
dc.subject | позакласної діяльність учнів | uk |
dc.subject | творча діяльність учнів | uk |
dc.subject | когнітивний компонент | uk |
dc.subject | мотиваційний компонент | uk |
dc.subject | критеріальний підхід | uk |
dc.title | Критеріальний підхід до визначення стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chayka.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.