Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16666
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Реброва, Ганна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Rebrova, Ganna Oleksandrivna | - |
dc.contributor.author | Реброва, Анна Александровна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-22T10:02:46Z | - |
dc.date.available | 2023-02-22T10:02:46Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Реброва Г. О. Людиноцентричні педагогічні технології в контексті формування економічної культури особистості / Г. О. Реброва // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 102-103. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16666 | - |
dc.description.abstract | Економічна культура особистості поняття достатньо широке, що умовлено не однозначністю економічних відносин людини у суспільстві. Отже, економічна культура охоплює не лише фінансові, економіко-виробничі відносини у суспільстві, але й людські. Компетентністний підхід, що актуалізований сьогодні у зв’язку зі світовою практикою оцінки кваліфікації фахівців, насправді охоплює не лише фахову сферу особистості, але й її суспільно-інтегральні властивості, адаптаційні можливості діяти в різноманітних галузях та суспільних відносинах у цілому. До того ж, комунікативна парадигма, що визначена у ХХІ столітті як домінуюча, знов таки акцентує увагу на людині як об’єкті різноманітних відносин, як інформаційних, так і економічних, як виробничих, так і духовних, як міжособистісних, так і внутрішньо-рефлексивних. Усе зазначене зумовило активний пошук людиноцентричних технологій у педагогіці, які сприяють вирішенню складних завдань становлення особистості фахівця, здатного оптимально ефективно діяти у суперечливих та мінливих умовах сьогодення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | людиноцентричні педагогічні технології | uk |
dc.subject | економічна культура особистості | uk |
dc.subject | саморозвоток | uk |
dc.subject | самовдосконалення | uk |
dc.title | Людиноцентричні педагогічні технології в контексті формування економічної культури особистості | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rebrova Ganna Oleksandrivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.