Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРеброва, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorRebrova, Ganna Oleksandrivna-
dc.contributor.authorРеброва, Анна Александровна-
dc.date.accessioned2023-02-22T10:02:46Z-
dc.date.available2023-02-22T10:02:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРеброва Г. О. Людиноцентричні педагогічні технології в контексті формування економічної культури особистості / Г. О. Реброва // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 102-103.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16666-
dc.description.abstractЕкономічна культура особистості поняття достатньо широке, що умовлено не однозначністю економічних відносин людини у суспільстві. Отже, економічна культура охоплює не лише фінансові, економіко-виробничі відносини у суспільстві, але й людські. Компетентністний підхід, що актуалізований сьогодні у зв’язку зі світовою практикою оцінки кваліфікації фахівців, насправді охоплює не лише фахову сферу особистості, але й її суспільно-інтегральні властивості, адаптаційні можливості діяти в різноманітних галузях та суспільних відносинах у цілому. До того ж, комунікативна парадигма, що визначена у ХХІ столітті як домінуюча, знов таки акцентує увагу на людині як об’єкті різноманітних відносин, як інформаційних, так і економічних, як виробничих, так і духовних, як міжособистісних, так і внутрішньо-рефлексивних. Усе зазначене зумовило активний пошук людиноцентричних технологій у педагогіці, які сприяють вирішенню складних завдань становлення особистості фахівця, здатного оптимально ефективно діяти у суперечливих та мінливих умовах сьогодення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectлюдиноцентричні педагогічні технологіїuk
dc.subjectекономічна культура особистостіuk
dc.subjectсаморозвотокuk
dc.subjectсамовдосконаленняuk
dc.titleЛюдиноцентричні педагогічні технології в контексті формування економічної культури особистостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova Ganna Oleksandrivna.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.