Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16499
Назва: | Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами логопедичної ритміки |
Автори: | Воробйова, Л. |
Ключові слова: | зв’язне мовлення дітей дошкільного віку мовленнєве спілкування логоритміка музика у використанні логоритміки логоритмічні вправи логоритмічні прийоми корекційна робота з дітьми |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки |
Бібліографічний опис: | Воробйова Л. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами логопедичної ритміки / Воробйова Л. // Південноукраїнські наукові студії : Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю [«Південноукраїнські наукові студії»], (Одеса, 14-15 грудня, 2022 р.) / наук. ред. та уклад. О. Б. Петінова. – Одеса, 2023. – С. 112-116. |
Короткий огляд (реферат): | Мовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. В свою чергу розвиток зв’язного мовлення займає центральне місце в загальній системі роботи з формування мови в дитячому садку. Володіння навичками зв’язного мовлення дозволяє дитині вступати у вільне спілкування з однолітками і дорослими, дає можливість отримати необхідну їй інформацію, а також передати накопичені знання та враження про навколишній світ. Цінним внеском у загальну систему виправлення мовлення та розвитку зв’язного мовлення дошкільників є логопедична ритміка – як одна з форм активної терапії, що має лікувальний ефект для поліпшення фізичного, психічного та емоційного стану дітей. Розвиток зв’язного мовлення засобами логоритміки формує у дитини великий інтерес до мовленнєвої діяльності, розширює уявлення про важливість послідовного викладу думок, розвиває увагу, пам’ять, мислення, зокрема монологічне та діалогічне мовлення та надає терапевтичний потенціал. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16499 |
Розташовується у зібраннях: | Південноукраїнські наукові студії (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vorobyovа.pdf | 305.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.