Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16362
Title: | Створення декоративного рельєфу «герой» для оздоблення інтер’єру «зала героїв дснс» у музеї пожежної охорони м. Одеси |
Authors: | Штыкало, Татьяна Степановна Штикало, Тетяна Степанівна Shtykalo, Tetyana Stepanivna Жуковський, М. Є. |
Keywords: | художній образ символ композиція рельєф |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
Citation: | Штикало Т. С. Створення декоративного рельєфу «герой» для оздоблення інтер’єру «зала героїв дснс» у музеї пожежної охорони м. Одеси/ Т. С. Штикало, М. Є. Жуковський // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). — Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 84-85. |
Abstract: | Створення декоративного рельєфу, який виконує свою роль у просторі, — це наповнення твору ідеєю та змістом, формування художнього образу. Художній образ творчій роботі — це не просто зображення людини або предметів, це спосіб викликати в глядача емоції та пов’язати витвір із відомим глядачу образом. Художній образ є наочно-чуттєвим відображенням реальності. Важливою умовою створення художнього твору є закладений у ньому сенс. Для передачі зворотної ідеї дуже важлива необхідність правильного підбору художніх засобів, елементів, які мають як смислову вагу, так і композиційну цінність. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16362 |
Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shtykalo, Zhukovskii.pdf | 544.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.