Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16338
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крижевська, Світлана Григорівна | - |
dc.contributor.author | Крыжевская, Светлана Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Krzhevska, Svitlana Grygorivna | - |
dc.contributor.author | Собержанська, Маргарита Юліанівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-15T12:06:51Z | - |
dc.date.available | 2022-12-15T12:06:51Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Крижевська С. Г. Знак і символ у декоративному мистецтві / С. Г. Крижевська, М. Ю. Собержанська // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). — Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 30-33. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16338 | - |
dc.description.abstract | На матеріальних пам’ятках давніх культур — будівлях, надгробках, предметах побуту, одязі, посуді, тканих виробах (килимах) тощо зустрічаються схематичні малюнки, що часто не є зображеннями елементів візуально сприйнятого середовища, тобто конкретних предметів або істот. Вони з’явилися у прадавні часи існування людини, були присутні в народному і декоративному мистецтві здавна, і дійшли до сьогодення. Повторюючись протягом тисячоліть, переходячи від одного народу до іншого, ці графеми являють значну стійкість і в формах своїх зображень, і в самому факті свого існування. Зображення, що часто виглядають як орнаментальний декор, являють собою символи, що мали певний зміст — ідеограми, які були дописемним засобом фіксації деяких понять і уявлень. Давні умовні знаки мали різне значення. Окрім символів культового змісту були й інші — племінні емблеми, знаки власності тощо. Найстійкішими і найпоширенішими були племінні знаки. З часом їх зміст і семантику було забуто, і вони перетворилися на орнамент. Становлення орнаменту відноситься не до того часу, коли почало забуватися значення символічних знаків, а значно раніше. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Астропринт | uk |
dc.subject | знак | uk |
dc.subject | символ | uk |
dc.subject | декоративно-прикладне мистецтво | uk |
dc.subject | семантика орнаменту | uk |
dc.title | Знак і символ у декоративному мистецтві | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kryzhevska, Soberzhanska.pdf | 552.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.