Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16330
Title: | Роль композиції у розвитку та формуванні образно-стилістичної компетентності студентів ОДАБА |
Authors: | Валюк, Юрій Петрович |
Keywords: | композиція образ стиль компетентність образно-стилістична компетентність |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Астропринт |
Citation: | Валюк Ю. П. Роль композиції у розвитку та формуванні образно-стилістичної компетентності студентів ОДАБА / Ю. П. Валюк // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 11-14. |
Abstract: | В художньо-педагогічній підготовці студентів композиція є одним із важливих компонентів, а тому увагу звертають на композиційне уявлення та мислення у студентів, які сприяють не тільки більш ефективному розкриттю їх творчого потенціалу, а й надають можливість розвитку та формування образно-стилістичної їх компетентності. В сучасності важливим є звернення до проблеми розвитку та формування компетентності студентів, а особливо до їх образно-стилістичної компетентності, що сприяє розумінню закономірностей практичної реалізації візуальних художніх образів на площині, у реальному й віртуальному просторі, які застосовуються в різних видах образотворчої діяльності; умінню створювати власні значущі продукти за допомогою різних художніх матеріалів тощо, а головне — із урахуванням вимог стилю та на засадах знаходження відповідного образу. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16330 |
Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Valiuk.pdf | 547.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.