Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16294
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романенко, Сергій Степанович | - |
dc.contributor.author | Romanenko, Sergey Stepanovich | - |
dc.contributor.author | Сорока, В. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T08:31:27Z | - |
dc.date.available | 2022-12-14T08:31:27Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Романенко С. С. Методологічні засади дослідження проблеми відбору дітей до занять волейболом / С. С. Романенко, В. А. Сорока // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали VІ інтернет-конференції (м. Одеса, 17-18 листопада 2022 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2022. – С. 160-163. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16294 | - |
dc.description.abstract | В роботі розглянуті методологічні засади відбору дітей до занять волейболом. Проаналізовано етапи відбору, проміжні завдання і цільова спрямованість кожного з етапів. Багаторічна підготовка волейболіста будується на основі системного підходу та методичних положень, які й складають комплекс завдань, вирішуваних у навчально-тренувальному процесі. Тому розгляд нагальних питань методології відбору дітей до занять волейболом в системі багаторічної підготовки є безперечно актуальним. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | волейбол | uk |
dc.subject | підготовка волейболіста | uk |
dc.subject | навчально-тренувальний процес | uk |
dc.subject | методологія відбору дітей до занять волейболом | uk |
dc.title | Методологічні засади дослідження проблеми відбору дітей до занять волейболом | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romanenko.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.