Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦісар, Н. В.-
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-12-13T13:40:12Z-
dc.date.available2022-12-13T13:40:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЦісар Н. В. Математична галузь. Трансформація оцінювання: цілі, критерії, культура. Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня через призму формувального та підсумкового оцінювання. Модуль 5 / Н. В. Цісар, О. І. Папач // Нова українська школа на засадах єдності цінностей, змісту і форм. Математична освітня галузь, 5 клас: посібник / О. І. Папач та ін. ; відп. ред. О.М. Левчишена; КЗВО «ОАНО». Одеса: Прес-кур’єр, 2022. - С. 1-12.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16287-
dc.description.abstractСучасний світ має потребу у творчих, компетентних активних особистостях, здатних нестандартно мислити, самостійно вирішувати проблеми, готових навчатися впродовж усього життя. Відповідно до ст.17 Закону України «Про повну загальну середню освіти» «кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти». Реалізація цієї проблеми полягає у зміні підходів до оцінювання навчальних досягнень. Оцінювання повинно сприяти індивідуальному розвитку здобувачів освіти, давати можливість дитині ставити конкретні цілі навчання, планувати свою діяльність, виявляти свої успіхи та невдачі, вчити самостійно знаходити й виправляти власні помилки, мотивувати до навчання та нівелювати негативні його моменти. Воно має бути зорієнтованим на сформовані ключові компетентності та наскрізні вміння згідно з вимогами Державного стандарту. Основними видами оцінювання є поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПрес-кур’єрuk
dc.subjectматематична галузьuk
dc.subjectосвітня траєкторіяuk
dc.subjectоцінювання навчальних досягнень учyівuk
dc.subjectпідвищення рівня навчальних досягнень учнівuk
dc.subjectформувальне оцінюванняuk
dc.subjectпідсумкове оцінюванняuk
dc.titleМатематична галузь. Трансформація оцінювання: цілі, критерії, культура. Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня через призму формувального та підсумкового оцінювання. Модуль 5uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Transformaciya ocinyuvannya cili kriterii kultura.pdf945.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.