Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСторож, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorStorozh, Victoriya-
dc.date.accessioned2022-12-12T07:58:26Z-
dc.date.available2022-12-12T07:58:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСторож В. В. STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку / В. В. Сторож // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 87-93.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16244-
dc.description.abstractВпроваджуються STEM технології у дошкільному закладі освіти за допомогою організації конструктивних занять. Різноманітні завдання в ігровій формі допомагають дітям розвинути логіку та логічне мислення. Дошкільнята навчаються швидко вирішувати практичні завдання, краще починають розуміти принципи логіки, а в процесі створення власних моделей відкривають для себе щось нове та оригінальне, набувають для себе базових знань програмування, навчаються проектувати нові унікальні моделі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectдошкільний заклад освітиuk
dc.subjectSTEM технологіїuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.titleSTEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Storozh.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.