Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевицька, М. І.-
dc.date.accessioned2022-12-12T07:27:56Z-
dc.date.available2022-12-12T07:27:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛевицька М. І. Міжособистісна довіра : теоретичний аспект / М. І. Левицька // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 189-194.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16237-
dc.description.abstractПід довірою розуміють «загальний оптимізм щодо суспільства», тобто тенденцію довіряти різним групам людей, наприклад, вчителям, батькам, лікарям, однокласникам, колегам, друзям тощо. Довіра завжди формується в ситуації міжособистісної взаємодії. Міжособистісна довіра - найбільш «гнучкий» феномен, що залежить від ситуативних чинників та досвіду надання довіри або у подібній ситуації, або певному контрагенту.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectміжособистісна довіраuk
dc.subjectоптимізмuk
dc.titleМіжособистісна довіра : теоретичний аспектuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levytska.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.