Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16237
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левицька, М. І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-12T07:27:56Z | - |
dc.date.available | 2022-12-12T07:27:56Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Левицька М. І. Міжособистісна довіра : теоретичний аспект / М. І. Левицька // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 189-194. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16237 | - |
dc.description.abstract | Під довірою розуміють «загальний оптимізм щодо суспільства», тобто тенденцію довіряти різним групам людей, наприклад, вчителям, батькам, лікарям, однокласникам, колегам, друзям тощо. Довіра завжди формується в ситуації міжособистісної взаємодії. Міжособистісна довіра - найбільш «гнучкий» феномен, що залежить від ситуативних чинників та досвіду надання довіри або у подібній ситуації, або певному контрагенту. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | міжособистісна довіра | uk |
dc.subject | оптимізм | uk |
dc.title | Міжособистісна довіра : теоретичний аспект | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Levytska.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.