Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16224
Title: | Використання зорових реакцій для оцінки психофізичного стану дітей |
Authors: | Ковиліна, Вероніка Геннадіївна Kovylina, Veronika Gennadievna Федорова, О. |
Keywords: | зорова реакція психофізичний стан дітей |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Ковиліна В. Г. Використання зорових реакцій для оцінки психофізичного стану дітей / В. Г. Ковиліна, О. Федорова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 99-104. |
Abstract: | В теперішній час спостерігається значне погіршення стану здоров’я дитячого населення України, що потребує залучення спеціалістів різного профілю для своєчасного комплексного обстеження дітей з метою виявлення можливих порушень в їх психосоматичному стані. Сучасні діти вже змалку отримують інтенсивне інформаційне навантаження, яке призводить до виснаження функціональних можливостей сенсорних систем мозку, що проявляється в збільшенні частоти астенічних станів, зорового стомлення та в зниженні адаптаційних можливостей дитини. Дітей старшого дошкільного віку, які незабаром підуть до школи очікує не тільки зміна соціального середовища, а й додаткове когнітивне та емоційне навантаження. Зважаючи на вищевикладене актуальною стає необхідність проведення комплексного дослідження психофізичного стану дітей, які готуються до навчання, включаючи оцінку функціонального стану зорової сенсорної системи. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16224 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kovylina, Fedorova.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.