Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16220
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коргун, Лариса Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Коргун, Лариса Николаевна | - |
dc.contributor.author | Korhun, Larysa Mykolayivna | - |
dc.contributor.author | Слюсаренко, А. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-09T11:40:52Z | - |
dc.date.available | 2022-12-09T11:40:52Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Коргун Л. М. Формування готовності педагогів до роботи у закладах дошкільної освіти в умовах інклюзії / Л. М. Коргун, А. Ю. Слюсаренко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 104-112. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16220 | - |
dc.description.abstract | Констатувальний експеримент з дослідження обізнаності і готовності студентів щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами показав, що наразі виникає гостра потреба у адаптації сучасних методів навчання, в том числі і в умовах дистанційної освіти для формування справжньої готовності студентів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Необхідно підібрати такі шляхи формування готовності, що будуть сприяти реальній практичній підготовці студентів до роботи в умовах інклюзії. Тому формувальний експеримент буде спрямований не тільки на усунення тих складнощів, що перешкоджають формуванню реальної готовності майбутніх педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, але й на розробку таких методів, які будуть ефективними в умовах дистанційного навчання студентів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.title | Формування готовності педагогів до роботи у закладах дошкільної освіти в умовах інклюзії | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korgun, Slusarenko.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.