Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, Алла Георгіївна-
dc.contributor.authorКолесник, Алла Георгиевна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Alla Georgiіvna-
dc.contributor.authorПодимова, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-12-09T10:25:37Z-
dc.date.available2022-12-09T10:25:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКолесник А. Г. Особливості формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку / А. Г. Колесник, Л. В. Подимова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 39-44.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16217-
dc.description.abstractЕфективність процесу формування самосвідомості старших дошкільнят детермінована поетапним включенням дошкільнят до формування цілісного образу «Я». При цьому поетапне включення ґрунтується на системній організації комплексу психологічного супроводу. Формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку – складно організований процес, в якому системоутворюючим фактором є включеність дітей старшого дошкільного віку до спеціально організованої діяльності – рефлексивно-дидактичної гри.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectсамосвідомістьuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.titleОсобливості формування самосвідомості дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnyk, Podymova.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.