Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16216
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кавиліна, Ганна Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Кавилина, Анна Константиновна | - |
dc.contributor.author | Kavylina, Ganna Kostyantynivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-09T10:21:50Z | - |
dc.date.available | 2022-12-09T10:21:50Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Кавиліна Г. К. Проблеми вибірковості сприйняття брехні у психології / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 160-165. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16216 | - |
dc.description.abstract | Розподіл результатів оцінювання залежно від форми пред'явлення брехливого повідомлення можливо виділити: середні результати з емоційності дорівнюють для текстової форми (0,4); для аудіальної форми (3,7); для відео форми (2,6). середні значення реалістичності брехні рівні для текстової форми (3); для аудіальної форми (4,7); для відео форми (6,1). Такі відмінності можна спостерігати не тільки для параметрів, що утворюють автентичну стратегію, але і для параметрів, що утворюють афективні стратегії сприйняття брехні. Ми також можемо бачити, що мотиваційні та когнітивні параметри за середніми результатами оцінювання брехні мінімально різняться. Ці відмінності ми схильні пов'язувати з формуванням різних за знаком і типом спрямованості відносин до брехливого повідомлення, а причиною таких відмінностей виступає контекст, що ускладнюється за формою пред'явлення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | вибірковість | uk |
dc.subject | сприйняття брехні | uk |
dc.subject | психологія | uk |
dc.title | Проблеми вибірковості сприйняття брехні у психології | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kavylina.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.