Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцишина, Анастасія Миколаївна-
dc.contributor.authorЯцишина, Анастасия Николаевна-
dc.contributor.authorYatsishina, Anastasiia Mykolaivna-
dc.date.accessioned2022-12-09T10:04:53Z-
dc.date.available2022-12-09T10:04:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЯцишина А. М. Психологічний розвиток дітей молодшого шкільного віку / А. М. Яцишина // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 200-205.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16212-
dc.description.abstractЗагалом можна стверджувати, що в результаті теоретичного дослідження, виявлено фактори, які можуть впливати на психологічний розвиток дітей, це такі як: соціально-економічна нестабільність у сім’ї, посилення впливу псевдокультури, несприятливі сімейно-побутові відносини, надмірна зайнятість батьків, розлучення сімей. Тобто, в основі порушень, що супроводжуються негативним впливом на розвиток дитини, як правило, лежать психологічні та соціально-психологічні чинники. До перших відносяться порушення в мотиваційній, емоційної, вольової і моральної сферах особистості, до других – несприятливі умови виховання. До цього слід додати, що важливим фактором нерідко стають засоби масової інформації, телебачення, кіно, комп'ютерні ігри.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectпсихологічний розвитокuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.titleПсихологічний розвиток дітей молодшого шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iatsychyna.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.