Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16193
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Новосадова, Анна | - |
dc.contributor.author | Новосадов, Ярослав | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T10:58:43Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T10:58:43Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Новосадова А. Стильовий підхід до вивчення музично- теоретичних дисциплін у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / А. Новосадова // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 123-125. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16193 | - |
dc.description.abstract | Багатовікове існування мистецьких течій зумовило виникнення та розвиток різноманітних музичних стилів. Завданням сучасного вчителя музики є осмислення, пояснення їх особливостей учням. Це є необхідним для розуміння та виконання ними різних музичних композицій. Тому стильовий підхід до вивчення музично- теоретичних предметів студентами закладів вищої освіти є актуальною проблемою сьогодення. Тож, метою нашого дослідження є визначення особливостей стильового підходу до вивчення музично-теоретичних предметів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музики. Музично-теоретичні дисципліни знайомлять здобувачів освіти з законами теорії музики, сприяють розвитку практичних навичок (слухових, інтонаційних), аналізу музичних творів. Усе це є базою для виконавської підготовки. Варто зазначити, що викладачі музично-теоретичних дисциплін зосереджують увагу на суто теоретичному аспекті. Відтак, таке поняття як стиль залишається поза увагою. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | музичне мистецтво | uk |
dc.subject | фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.subject | виконавська підготовка | uk |
dc.subject | музично-теоретичні дисципліни | uk |
dc.title | Стильовий підхід до вивчення музично- теоретичних дисциплін у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Novosadova 2022.pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.