Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16187
Назва: | Психолого-педагогічні основи сюжетно-рольових ігор дошкільників |
Автори: | Асєєва, Юлія Олександрівна Asieieva, Yuliia Oleksandrivna |
Ключові слова: | школяр дошкільне дитинство ігрова діяльність гра |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Асєєва Ю. О. Психолого-педагогічні основи сюжетно-рольових ігор дошкільників / Ю. О. Асєєва // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 6-11. |
Короткий огляд (реферат): | Дошкільне дитинство – є найважливіший період становлення особистості. Багаторічні дослідження науковців: Аркіна Є. О., Виготського Л.С., Ельконіна Д.Б., Жуковської Р. В., Менджерицької Д. В., Михайленко Н. Я., Усова О. П., Ушинського К. Д. та інших носять комплексний характер і являються орієнтирами в керівництві дитячою грою та розвитку особистості дошкільника. Саме в грі розвиваються духовні і фізичні сили дитини; увага, пам’ять, уява, дисциплінованість, спритність тощо. Гра для дитини це своєрідний, найдоступніший спосіб засвоєння громадського досвіду і побудови світогляду. У грі формуються і розвиваються всі сторони особистості, відбуваються значні зміни в психіці, які готують перехід до нової, більш високої стадії розвитку і виконання нової ролі – школяра. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16187 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Asieieva.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.