Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16185
Title: | Педагогіка чоловічого класичного танцю |
Authors: | Герц, Ірина Іванівна Герц, Ирина Ивановна Hertz, Iryna |
Keywords: | класичний танець чоловічий класичний танець творче мислення фахівця мистецтва хореографічне мистецтво |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Герц І. І. Педагогіка чоловічого класичного танцю / І. І. Герц // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 111-113. |
Abstract: | Метою педагогічної підготовки у закладах вищої освіти є розвиток педагогічної спрямованості особистості здобувача і формування його готовності до роботи в навчальних закладах, зокрема мистецького спрямування. Переважна більшість хореографів, вдосконалюючи свою професійну майстерність, опановуючи і використовуючи творчу спадщину видатних попередників, шукаючи власні оригінальні рішення актуальних творчих питань, творять сучасну хореографічну культуру. А це потребує всебічного розвитку світогляду та знання історії. Класичний танець розглядається як спосіб розвитку творчого мислення сучасного фахівця хореографічного мистецтва, створюються умови для збагачення емоційно-образної сфери. Випробувана століттями система занять біля станка і на середині залу добре готує танцівників до виконання найскладніших завдань балетмейстер. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16185 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hertz Iryna 2022.pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.