Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16179Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Закопайло, Дар’я Сергіївна | - |
| dc.contributor.author | Петінова, Оксана Борисівна | - |
| dc.contributor.author | Petinova, Oksana Borysivna | - |
| dc.date.accessioned | 2022-12-08T09:07:48Z | - |
| dc.date.available | 2022-12-08T09:07:48Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Закопайло Д. С. Освітні стратегії розвитку духовної та світоглядної культури особистості громадянського суспільства / Дар’я Сергіївна Закопайло, Оксана Борисівна Петінова // Інновації в освіті: сутність, проблеми, перспективи : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 27-28 жовтня 2022 р.). - С. 92-93. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16179 | - |
| dc.description.abstract | Освіта – важливий аспект у формуванні світоглядної картини людини, яка допомагає людині здобувати свою індивідуальність та співіснувати у суспільстві крізь призму знань, моральних понять добра і зла, структури суспільства тощо. Саме при формування індивідуальності та її світогляду дуже важливим є вираження її думок та ідей, і тут у пріоритеті стає саме інтегративна освіта. Також однією з напрямів сучасної освіти став розвиток «інтегральної школи», яка налаштована на виховування у дитині індивідуальність зі своєю точкою зору та своїм унікальним мисленням. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Одеська державна академія будівництва та архітектури | uk |
| dc.subject | освіта | uk |
| dc.subject | інтегральної школи | uk |
| dc.title | Освітні стратегії розвитку духовної та світоглядної культури особистості громадянського суспільства | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Кафедра філософських і соціологічних студій та соціокультурних практик | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zakopailo.pdf | 391.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.